2014 in 14 Instagram's

woensdag 31 december 2014

OK, ik ben misschien een klein beetje aan het overdrijven, met al die eindejaarsposts...Maar ik ging deze week nog een keer door de foto's van het voorbije jaar op mijn telefoon, en daar zaten toch wel een paar leuke plaatjes tussen.

Daarom, om het af te leren: 2014, een overzicht in 14 Instagramfoto's! 


Ik kocht deze mooie koffiekopjes, die ik niet zo vaak gebruik. Ik drink eigenlijk liever thee. Oh well...


Ik ging voor de 6de keer naar Parijs, maar bezocht voor het eerst de opera.

























Ik sloot Jezus in mijn hart in Borgerhout.


Ik haalde de lente in huis en werd daar vrolijk van.


Ik vond Berlijn nog altijd de leukste stad ter wereld.

























Na 3 jaar lieten we eindelijk onze gang behangen.

























Ik ging naar de Vogezen als volgwagen/fourier met mijn fietsende echtgenoot, en vond dat toffer dan verwacht.


























Ik kocht twee huisdieren!























Ik maakte mijn debuut in Zweden als toerist.


Ik ging nog eens de puber uithangen op de wei van Werchter.


Ik ontdekte dat mijn hometown op sommige dagen niet moet onderdoen voor Berlijn.



Ik at halfgare ribbekes en pensen en misschien geen perfect gewassen groenten tijdens een geïmproviseerde barbecue, terwijl ik zonder het te weten al keihard zwanger was. Living on the edge!

Ik was teleurgesteld over de zonsondergang bij Bryce Canyon, maar vertederd door dit koppel.

Feest ze vanavond, jongelui!


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs