Kerst in 7 beelden

donderdag 25 december 2014

Terwijl ik deze blogpost schrijf, zijn de kerstfestiviteiten hier ten huize achter de rug en is de vertering van de 2 kerstmaaltijden nog in volle gang.

De kerststemming en bijhorende voorpret was dit jaar ver te zoeken hier, misschien wel omdat het weer zo'n rare kuren heeft. Toch blijf ik het gek vinden om te zien hoe zo'n feestdag ineens voor de deur staat, en dan even snel weer gepasseerd is...

Elke familie heeft zo z'n eigen tradities en gewoontes voor de feestdagen, en daarom heb ik dit jaar geprobeerd om die van ons vast te leggen op beeld. Wat volgt is een kleine impressie van kerstavond, die we net als altijd doorbrachten bij mijn lieve oma.

Detail uit oma's kerstboom. Alle versiering dateert uit de jaren '60 tot '80.


























Het hondje van mijn zus, voor de gelegenheid feestelijk uitgedost.























Geen kerstmis zonder Home Alone!























En cadeautjes, of course!























Mijn neef Wouter kreeg een letter M in chocolade. De W was uitverkocht :-)
























Lachen met oude nieuwjaarsbrieven en crappy tekeningen























Gelukkig bleef het droog voor het hoogtepunt: de fusées!





























Een vrolijk kerstfeest voor jullie allemaal!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs