Internetpret #2

vrijdag 9 september 2016

Foto: Marjolein van berlijn-blog.nl


* (Stiekem) verliefde koppels fotograferen, het is iets wat ik zelf heel graag doe. Maar toen ik deze fotoreeks tegenkwam, moest ik toch even nederig het hoofd buigen. Als mijn foto's nog maar half zo goed waren als die van Marjolein, dan zou ik al heel blij zijn. Dat ze fotografeert tegen de achtergrond van de mooiste stad ter wereld en zelf bijna ging trouwen toen ze deze reeks samenstelde zal natuurlijk ook wel geholpen hebben.

* Minder fraaie foto's dan weer in dit artikel. Zotjes hoe macht niet alleen erotiseert, maar ook gigantisch veel ouder maakt. Iemand zin om eens een Belgische case-study te maken? :-) 

* Over politiek gesproken: de foto bij dit artikel en dit filmpje tonen perfect aan waarom Philippe Muyters met voorsprong mijn favoriete N-VA'er is.

* De wereld is uiteindelijk nog niet zo'n slechte plaats...

* Idem voor deze. Politiewerk is zoveel meer dan terroristen vangen. Of zo zou het toch moeten zijn.

* Eentje voor de yogalovers daarbuiten: de blog van mijn lieve ex-collega en vriendin Sara.

* Het (prille of iets minder prille) ouderschap, het is me wat. Deze tekeningen vatten het eigenlijk allemaal mooi samen. Een interview met de vrouw achter de tekeningen kan je hier terugvinden

* Waarom ik *probeer* om minder achter mijn dochter haar gat te lopen? Wel, daarom

* Deze mama kan een carrière beginnen als partyplanner voor kinderen. Het is weer eens iets anders dan een Bumba- of Frozen-feestje...

* In de categorie "blogpost die ik zelf geschreven had willen hebben": deze. Spot on! #karenplease

* Hoeveel cooler zou solliciteren zijn als we gewoon allemaal de waarheid konden zeggen? 

* Anne Geddes fotografeerde 20 jaar geleden knappe baby's, en dat zijn nu - surprise, surprise- knappe volwassenen

* Hetzelfde geldt voor de jongen van Kinder-chocolade. Al vertelde iemand die het kan weten me dat hij heel waarschijnlijk voor het andere team speelt ;-)

* Eindigen doe ik graag opnieuw met hondjes. Kijk en leer, NMBS!  

De werkdag nog altijd niet om? Het vorige artikel in deze rubriek kan je hier teruglezen.



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs