Dankbaar #2

donderdag 1 mei 2014

Aan het begin van deze nieuwe maand vond ik het opnieuw tijd voor een bescheiden ode aan de kleine dingen des levens. Op dit moment ben ik dankbaar voor:

* Feestdagen en educatief verlof. Verlengd weekend baby!!!

* Een geslaagde shoppingtrip naar het plaatselijke tuincentrum, waar ik deze mooierds vond:
















Balkon en vensterbanken opgefleurd, iedereen content!

* Een fijne avond uit in mijn oude studentenstad, gevolgd door een sleepover en een uitgebreid bijpraatontbijt, met lieve vriendinnen die ik veel te weinig zie.

* Een vijgen-na-Pasen-verjaardagscadeau, met een awesome printje. Merci Ann-So!





















* Een aantal wondermooie, pakkende nummers op repeat. Zoals dit. Of, voor wie iets meer tijd heeft om te luisteren, dit. Werchter Classic 2013 all over again!

* Heel erg cliché, maar: de liefde. Het verwarmt mijn hart om te zien hoe enkele mensen in mijn omgeving, die me erg dierbaar zijn, finaal iemand gevonden lijken te hebben die bij hen past. Iemand die hen aanvult, laat lachen, en verder doet groeien als mens. Maar misschien komt dat omdat ik in mijne 'melige' ben, door onze eerste huwelijksverjaardag die eraan zit te komen. Een vol jaar alweer. Time flies when you're having fun...Maar soit, daarover later meer. Eerst mezelf nog een beetje wentelen in dankbaarheid. Mooi, het leven is mooi!


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs